streda 7. apríla 2010

Dobieham resty a freebie! * Catching up with the rests and freebie!

Ahoj dievčatá,




je to už pár týždńov čo som sa tu neukázala. mala som totiž zdravotné problémy a bola som na operácii.

Zdá sa,že už je všetko v poriadku a dobieham resty. Tak vám tu dnes ukážem viac položiek, ktoré som v poslednom čase dala do obchodu. Taktiež nsa chystám prezliecť blog,lebo ten zimný kabátik mu už nepasuje.Chystám sa naň budúci týždeń a použijem nový jarný kit,ktorý pripravujem.


Vydržte až do konca príspevku,čaká Vás tam freebko!

Všetky zobrazené položky nájdete tu: SUNSHINESTUDIOSCRAPS


Hallo girls,


I was here long time ago because I had health trouble and I underwent surgery. Now I feel better,

so can present You few of my newest products in the shop. Next week I inteend to renew my blog-

I can use new spring kit I am working on. bear with me until the end of post- there is freebie for you.



All products you can buy here: SUNSHINESTUDIOSCRAPS




















Ločká od mojich CT dievčat:
Here are some CT layouts:


Tu je pár produktov na komerčné použitie.
Here are some CU products, More you can find here: SUNSHINESTUDIOSCRAPS



A tu je sľúbené freebko- add on ku kitu Birthday Invitation:
And here is freebie for you - add on to kit Birthday invitation, which you can buy here: SUN

2 komentáre:

CraftCrave povedal(a)...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [07 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

Evajs povedal(a)...

Tak hlavně, že už seš v pořádku, Mirko:-)Říkala jsem si, kdepak jsi...přeju hodně sluníčka a dobrý nálady do dalších jarních dní a těším se na foru:-) Eva