pondelok 17. novembra 2008

I sell on Scrap-N-Tag! Celebrate with me-freebie!

Ahoj návštevníci!
Dnes mám dôvod na oslavu! Dostala som dizajnérske miesto v obchode Scrap-N-Tag a dnes začínam predávať!Na začiatok mám v obchode 4 moje produkty a čoskoro pribudnú ďalšie,medziiným aj vianočný kit!Do stredy mám na všetko zlavu 20%!

Hallo wisitors!
Today I celebrate designers debut on Scrap-N-Tag shop!
I am starting with 4 of my products and another will come soon-Christmas kit too!
I have 20%off till wednesday!






A tu je sľúbené freebie-vločková overlay-pomocou nej urobíte zimný papier z ľubovoľného papiera.
And here is my freebie for you-snowflake overlay.With this owerlay you can create winter paper from all solid papers.





6 komentárov:

Mamouniaduquebec povedal(a)...

Beautiful, thanks a lot!

deerwilderness povedal(a)...

I love this snowflake overlap. Thank you for creating and sharing it with us.

Sue povedal(a)...

Thank you very much! This is a beautiful overlay! :)

Peggie povedal(a)...

This is very pretty. Thank you.

Zuska povedal(a)...

dakujem velmi pekne..vyzera to nadherne ;)

Anonymný povedal(a)...

TYFS this fabulous overlay!