pondelok 13. októbra 2008

I am featured designer on Authentic Artistry! And Freebie!

Ahoj návštevníci!
Dnes mám svoj ve'lký deň! Mám na Authentic Artistry blogu moje interviev!Veľmi sa z toho teším,a pri tejto príležitosti mám pre vás 2 freebies.
Ale najprv-ak ešte neviete,mám niečo nové v shope-sú to overlays na vytvorenie obdratého vzhľadu na akomkoľvek papieri.K overlays sú aj template-alebo orezová maska,pre ľahšiu prácu s nimi!

Hallo all!
Today is my big day! I am featured on CRD blog Authentic Artistry.There is my interview!
I am so pleased and have for you 2 freebies there!
but at first I can introduce you my new item in CRD shop:Destroyed paper overlays.
They are perfect for making old look on all backgrounds.Overlays are with clipping mask for easy work with them!

Toto je moje Lo ,na ktorom som použila jednu z overlays!
Here is my Lo,where I used one of my overlays!

A tu sú sĺúbené freebka-sampler k mojemu kitu na CRD-Autumn treasures:

And here are my freebies for you-Sampler to my kit Autumn treasures on CRD:

HERE

A ozdobený rámček z kitu French carnival,ktorý dostanete zdarma na CRD pri nákupe 10$

And clusterframe from kit French carnival-free on CRD with purchase 10$!

HERE
Dúfam,že sa vám páčia a budem sa tešiť z každého Lo,kde niečo použijete!
I hope you like them,and will be pleased from all Los you make using them!

Žiadne komentáre: