pondelok 21. apríla 2008

Súťaž skončila! Challenge is ending!

Pekný den prajem. Moja meninová challenge skončila!Ďakujem všetkým čo sa zúčastnili,je príjemné vidiet LO urobené z mojeho materiálu.Abecedu vám hodím do SZ na BC,kto večer nedostane,nech sa prihlási!Kedže všetky Lo boli super,nevedela som sa sama rozhodnút pre vítaza a chcem vás poprosit o pomoc!Vybrala som 5 Lo ktoré sa mi velmi páčia,vyberte si svojho favorita a nechajte odkaz v komentároch!Hlasovat možu aj tie čo nesútažili a tiež dostanú abecedu!Hlasovanie uzavriem v stredu 23.4. o 21.00hod

GABIKS
JANBUR
RIZULKA
NICO
MILKY

7 komentárov:

Celenka povedal(a)...

Tak já si dovolím zahlasovat jako první. A i když je to hodně těžké, všechna Lo jsou velmi krásná.Ale u mě vede GABIKS.

Jarkab1 povedal(a)...

Ahojky!
já bych hlasovala pro NICO!
A vůbec se nedivím, mě dělá problém rozhodnout se i mezi těmi pěti.

Pedimi povedal(a)...

Pro mě je absolutní favorit NICO.-.miluju její originální práce....

kuta povedal(a)...

Vážně těžké rozhodování líbí se mi moc Nico a Rizulka.
Asi bych vybrala RIZULKU!

Sarah povedal(a)...

No, jsem sice zhrzená, ale dobrá :-))) - mně se moc líbí Nico, už od doby co LO ukazovala na BC diskuzi! Je to úplně jiné, originální a své. Těžká práce, takové rozhodování, viď?

miney777 povedal(a)...

Ahoj - no, já svůj hlásek posílám NICO - je to krássné, neokoukané a originální:-)

Hanka povedal(a)...

Ahoj, všechna LO jsou krásná, ale můj hlas jde Rizulce.