nedeľa 17. januára 2010

Kit In a Good Mood,WA, Clusters and freebie.

Ahoj dievčatá,
nevedela som aký kit urobiť na začiatok roka,tak ma napadlo,že by mohol byť veselý-taký aký si prajeme aby bol aj nový rok.
Tak tu je : In a Good Mood - V dobrej nálade
kit môžete kúpiť v oboch mojich šopíkoch: Sunshine Studio Scraps
Pretty Scrappy
alebo ma kontaktujte mailom ak chcete kúpiť za € alebo Kč.
Do 24.1. mám na kit špeciálnu ponuku-rolujte nižšie!

Hallo girls,
I had no idea for first kit in this new year. I start first days 2010 in a good mood, so I create funny kit full of positive emotions.I wish you year full of fun and happiness!
You can buy this kit in both my shops-links higher.
Roll down for special offer!!!

A tu sú ločka od dievčat v mojom CT:
And here are CT layouts:


Urobila som ku kitu aj dva doplnkové sety: aranžmá a wordarty.
I create two additional sets to this kit: Clusters and Wordart.




A tu je moja špeciálna ponuka: do 24.1. dostanete pri zakúpení kitu aranžmá zdarma.
And here is my special offer-ends jan. 24th- with purchase kit you get clusters for free!



A tu je pre vás malá ukážka zdarma-jedno veselé aranžmá:
And here is funny freebie for you:

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Thank you! Your blog post will be advertised on the CraftCrave DigiFree search engine today (look for timestamp: [18 Jan 12:50am GMT]).

Anonymný povedal(a)...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Jan. 18, 2010. Thanks again.