streda 14. októbra 2009

CT call and winner of challenge.

Ahoj dievčatá!
Dlhšie som tu nebola,ale nezabudla som na vás,len trošku viac pracujem a nezostáva mi moc času.Dnes mám 2 veci- vylosovala som výherkyňu kitu Denim a vyhlasujem novú CT call.
Takže,kto by mal záujem tvoriť v mojom týme,pošlite mi link na vašu galerku na DST a link na blog-ak máte ,na mail scrapidea.mg@gmail.com.
Požiadavky: môžete si vybrať z 2 možností:
1. 2Lo z kitu,1 z iných produktov a dať do 4 galeriek
2.1 lo z produktu dať do 4 galeriek a robiť reklamu-prise game a CTM enabling na DST na vašom
blogu alebo aj inde.
Teším sa a som zvedavá ,kto pribudne do týmu.

Hi girls!
I see,it´s long I were here,but I don´t miss out you-I work a lot this mobnth,so I have less time.
Today I have 2 things for you-winner of challenge and CT call.
If you don´t see picture here is text of CT call:
I`m looking for some talented scrappers to join my creative team!My requirements:You cvan choose from 2 options:
1./ 2 layouts per kit,1 lo per another products, post at 4 galleries /DST,Sunshinestudio and 2 of your choice/
2./ 1lo per product post in 4 galleries and advertise-prise game,CTM enabling,your blog....
If you are interesed, send me an e-mail with link to yur DST gallery and your blog(if you have one)scrapidea.mg@gmail.com

I am looking forward to your applications.If you are interested for guest CT,write it in subject.



A teraz k challenge-ďakujem všetkým čo sa zúčastnili .Všetky Lo sa mi páčili .
Odmeniť kitom Denim som sa rozhodla Jane Again s týmto krásnym LO.Gratulujem.

And now about challenge-thank you all for participating,all Los are beautiful.
Winner of kit Denim is JaneAgain with this beautiful page!

Čoskoro tu budem znova s novým kitom na tému jeseň! Máte sa na čo tešiť,má nádherné farby.
Dúfam,že sa Vám bude páčiť tak ako mne!

I will come soon with new kit with fall theme.I love it very much-have great warm colors. Hope you will love it as I.

1 komentár:

JaneAgain povedal(a)...

Thank you so much! I love this kit. :)