štvrtok 5. februára 2009

CT call and new kit Be Mine and wordart

Ahoj !
Tak som sa rozhodla,že nadišiel čas mař svoj vlastný tým a vyhlásila som svoju prvú CT call.
Ak sa vám môj materiál páči,neváhajte a napíšte!

Hallo!
I have my first CT call-if you like my stuff-apply!
Photobucket

A ďalšia novinka:Mám v obchodoch nový kit- Be Mine - Buď môj!
Ako už názov naznačuje,je plný lásky ale aj unioverzálne použiteľných elementov!


Another news-i have new kit-Be Mine! It is love themed kit,but includes a lot of beautiful and versatile elements for all kinds pages!
You can buy it here: Sunshinestudioscraps and Scrap-N-Tag



A tu sú wordarty,kombinované s elementami s Be Mine kitu:

And here is wordart to kit Be Mine:

A tu sú ločka,ktoré vytvorili z kitu Be Mine šikovné scraperky:
And here are layouts from Be Mine created talented scrapers:


Žiadne komentáre: